به دستور بانک مرکزی «باهمتا» باز شد

همانطور که چند هفته ی پیش اعلام کردیم، سرویس «باهمتا» به دلیل نبود قانون مشخص برای خدمات نوآورانه در این حوزه، به طور موقت بسته شد. پس از پیگیری‌های مستمر، امروز به دستور بانک مرکزی ارائه خدمات «باهمتا» از سر گرفته شد.

«باهمتا» همواره کوشیده است خدمات پایداری را به شما کاربران محترم ارائه کند. در این مدت، نداشتن امکان ارائه خدمات به شما عزیزان موجب ناراحتی و دغدغه اصلی ما بود. خوشبختانه توانستیم با همکاری گروهی از فعالان حوزه فین تک (فناوریهای مالی)، رسانه‌ها، مرکز توسعه تجارت الکترونیک، بانک مرکزی، سازمان فناوری اطلاعات، شرکت شاپرک و شرکت پرداخت الکترونیک سامان، شرایط ادامه ی خدمت رسانی را فراهم کنیم. به باور ما، رسیدن به تفاهم با نهادهای نظارتی در مدتی کمتر از یک ماه، روندی بی سابقه و یک همصدایی مثال زدنی در راستای پیشرفت به حساب می‌آید. ما به عنوان تیم «باهمتا»، از تک تک این بزرگواران، به خصوص همکاران حوزه فین تک که با وسعت نظر، عرصه رقابت را به رفاقت بدل کردند سپاسگزاریم.

امیدواریم با تدوین قوانین به روز و کارآمد برای کسب و کارهای نوینِ حوزه فین تک در ایران، زمینه کارآفرینی، گسترش کسب و کارهای نوپا، و ارائه خدمات نوآورانه به ایرانیان عزیز فراهم گردد. تیم «باهمتا» نیز به نوبه خود با کارگروهی که برای تدوین قوانین این حوزه تشکیل خواهد شد، همکاری و تعامل کامل فنی و مشورتی به عمل خواهد آورد تا مناسبترین قانون برای حمایت از منافع کاربران تدوین شود.

اکنون که خدمت رسانی از سر گرفته شده است، تیم «باهمتا» با انگیزه ای بیشتر می کوشد با ارائه ی خدمات بهتر و کارآمدتر، شما کاربران گرانقدر را بیش از پیش خشنود کند. به زودی از نوآوری‌های دیگرمان رونمایی خواهیم کرد.

در همه کار به خدا توکل میکنیم

تیم «باهمتا»

مهر ماه نود و پنج