درگاه‌های پرداخت شخصی، امکانی جدید برای چندین بار پرداخت توسط یک لینک

ایده‌ی ایجاد «درگاه‌ پرداخت شخصی»، از طرف مشتریان وفادارمان به ما رسید. ما هم با خوشحالی روی آن کار کردیم و نتیجه هم چیز جالبی از آب در آمد.

درگاه‌های شخصی، چهار ویژگی جالب جدید دارد که آن را برای گروه‌های مختلفی کارامد می‌کند:

  1. همگانی است! یعنی برای فرد خاصی ایجاد نشده است. دریافت کننده‌ی پول یک لینک می سازد که می‌تواند آن را برای افراد مختلفی ارسال کند.
  2. قابلیت چند بار پرداخت دارد. به این معنی که لینکی که از این طریق ساخته‌ می‌شود، بعد از پرداخت غیرفعال نخواهد شد و افراد دیگر نیز می‌توانند از همان لینک به شما پرداخت کنند.
  3. این امکان وجود دارد که مبلغ را شما وارد کنید تا پرداخت کننده مبلغ مشخصی به شما پرداخت کند و یا اجازه دهید پرداخت کننده مبلغ دلخواه را وارد کند.
  4. توضیح پرداخت می تواند از طرف شما معلوم باشد یا اینکه جایش را خالی بگذارید تا پرداخت کننده توضیح را وارد کند.

درگاه‌های شخصی برای چه کسانی کاربرد دارد؟

تا پیش از این در باهمتا اگر شما درخواست پول ارسال می‌کردید، باید شماره موبایل پرداخت کننده را حتما وارد می‌کردید. برخی از مخاطبان ما درخواست کردند که گاهی پیش می‌آید که شماره طرف مقابل را نداریم، مثلا در یک گروه تلگرامی می‌خواهیم از دیگران برای یک موضوع خیر پول جمع کنیم و یا در یک گروه تلگرامی دنگ جمع کنیم و الزاما شماره موبایل آنها را نداریم. درگاه پرداخت شخصی برای این نیاز طراحی شده و شما می‌توانید یک لینک ایجاد کنید و آن را در گروه قرار دهید تا افراد با کلیک بر روی آن به شما پرداخت انجام دهند.

تعدادی از فروشگاه‌های تلگرامی و اینستاگرامی هم از ما خواسته بودند که برای مشتریان، درخواست ایجاد نشود. چون ممکن است مشتریان اقدام به پرداخت نکنند و بعداً هم پاک کردن و مدیریت درخواست‌های پرداخت نشده زمانگیر خواهد بود. توسط درگاه‌های شخصی دیگر درخواستی ایجاد نخواهد شد و شما تنها یک لینک خواهید داشت که می‌توانید به مشتریان بدهید. هرگاه هر یک از مشتریان اقدام به پرداخت کرد، مطلع خواهید شد و رسید آن را دریافت خواهید کرد.

درگاه‌های شخصی از کجا قابل دسترسی است؟

درگاه‌های شخصی در منو اصلی (یا در ios در بخش تنظیمات) در دسترس شما هستند. که در آن قسمت می‌توانید درگاه پرداخت شخصی جدید ایجاد کنید و درگاه‌های پرداخت قبلی را مدیریت کنید و یا آنها را حذف کنید.

برای آشنایی با نحوه ی ساخت درگاه شخصی، می توانید راهنمای ساخت درگاه شخصی را ببینید.