اطلاع از زمان واریز

اگر تا به حال از طریق باهمتا مبلغی را از کسی دریافت کرده باشید حتما می‌دانید که مبالغ پرداختی یک روز بعد به حساب شما واریز می‌شود. تمامی پرداخت‌های آنلاین (و خب طبیعتا باهمتا!) باید از طریق بستر شاپرک انجام شود و شاپرک به دلیل امنیت پرداخت، درگاه‌های آنلاین را روزی یک بار تسویه می‌کند. پرداخت‌های دستگاه‌های پوز نیز از طریق بستر شاپرک انجام می‌شود و زمان واریز آنها نیز آنی نیست و شاپرک روزی ۷ بار تسویه برای دستگاه‌های پوز انجام می‌دهد.

یکی از مشکلاتی که کاربران به ما گزارش دادند عدم اطلاع از زمان واریز پول به حساب‌ به دلیل تاخیر شاپرک است. این مشکل تنها محدود به کاربران باهمتا نیست و تمامی دارندگان درگاه آنلاین و دستگاه پوز به نوعی با این مشکل دست به گریبان هستند و از زمان واریزِ پرداختی‌هایشان اطلاع ندارند. این مشکل زمانی دو‌چندان می‌شود که پرداخت‌ها به صورت تجمیعی توسط شرکت‌های پرداخت تسویه می‌شود و تفکیک آن برای دارندگان دستگاه پوز و درگاه آنلاین زمان‌بر است.

ما در باهمتا خود را متعهد به ارائه بهترین تجربه پرداخت به شما می‌دانیم و به همین منظور برای آگاهی بهتر از وضعیت تسویه امکانات زیر را برای شما فراهم کرده‌ایم:

  • تمامی پرداخت‌ها به صورت تفکیک شده به حساب شما واریز می‌شود و نه به صورت تجمیعی.
  • پرداخت‌هایی که تسویه می‌شوند به همراه کد رهگیری به شما اطلاع داده می‌شود.
  • و در جدیدترین امکانی که اضافه کرده‌ایم، زمان تخمینی واریز به حساب برای هر پرداخت را به شما اعلام می‌کنیم. این زمان را در پیامکِ پرداخت موفق و در اپلیکیشن در قسمت جزئیات هر پرداخت می‌توانید ببینید.

خاطره‌ای هم از راه‌اندازی این امکان جدید برای شما تعریف کنیم. تسویه‌ی پول کاربران در باهمتا به صورت کاملا اتوماتیک انجام می‌شود و از چند سرویس بانکی برای این منظور استفاده می‌کنیم. روزی که این سرویس راه اندازی شد و به کاربران زمان تخمینی واریز را اعلام کردیم، سرویس تسویه‌ی بانک با مشکل روبرو شد و واریزها دیرتر از زمان تخمین انجام شد! در روز دوم، شاپرک (بدون اعلام قبلی) به دلیل شب احیا با تاخیر تسویه کرد و در نتیجه تخمین روز دوم هم اشتباه از آب درآمد! اما پا پس نکشیدیم و در نهایت توانستیم مشکل بسیاری از کاربران برای اطلاع از زمان واریز به حسابشان را برطرف کنیم.