مسابقه انتخاب اسم محصول جدید باهمتا

محصول جدیدی از باهمتا در حال متولد شدنه. این محصول قراره پرداخت شارژ رو برای مدیران و ساکنین ساختمون‌ها ساده تر بکنه.

این نوزاد باهمتایی آرزوی بزرگی در سر داره. آرزوی اینکه بتونه بهترین تجربه پرداخت شارژ ساختمون رو به کاربراش ارائه کنه و مثل همیشه با همراهی و بازخوردهای شما مطمئنیم میتونیم به آرزوش برسونیمش.

برای شروع این همراهی به کمکتون نیاز داریم تا در کنار هم برای این نوزاد اسم انتخاب کنیم. اسم‌های پیشنهادی خودتون رو در قسمت نظرات انتهای همین صفحه بنویسید. بهترین اسم پیشنهادی هم ۵۰۰ هزار تومان هدیه برنده میشه.

برای اینکه پیشنهاد بهتری بدید بهتره که اول کمی با کاری که انجام میده آشنا بشید:

  • این محصول یک بات تلگرامیه و ساکنین نیازی به نصب اپلیکیشن ندارند و به صورت کاملا امن شارژ خودشون رو از طریق باهمتا پرداخت می‌کنند.
  • مدیر ساختمون، گروه تلگرامی ساکنین را به این بات معرفی می‌کنه و بات محترمانه پرداخت‌های شارژ ساکنین رو اعلام و پیگیری می‌کنه.
  • رسید پرداخت‌ها به طور خودکار به گروه ساکنین و مدیر ساختمون اطلاع رسانی میشه و کاملا شفاف مشخصه که هر پرداخت توسط کدوم واحد انجام شده.

برای شرکت در مسابقه تا سه‌شنبه ۹ مرداد فرصت دارید تا پیشنهادتون رو در قسمت نظرات در انتهای همین صفحه بنویسید.

منتظر پیشنهادتون هستیم. می‌تونید دوستانتون رو هم دعوت کنید.

بروزرسانی ۲۰ مرداد ۹۷

از همه شما که در انتخاب اسم محصول جدید کنار ما بودید صمیمانه تشکر می‌کنیم. مشارکتتون واقعا انرژی دهنده بود. پیشنهادهای زیاد و خوبی که دادید باعث شد بتونیم انتخاب رو خیلی بهتر انجام بدیم.

همپلاک اسمی است که در نهایت برای محصول جدید انتخاب کردیم. این اسم رو سپهر عارف‌منش عزیز پیشنهاد کرده بود که جایزه به ایشون تعلق می‌گیره.

ارزشمندترین دارایی ما همیشه، همراهی و اعتماد شما بوده و خوشحال می‌شویم اگر همپلاک رو که امروز متولد شد همین امروز ببینید، نظراتتون رو به ما منتقل کنید و با معرفی اون به دوستانتون در کنار ما باشید.

پست معرفی همپلاک را در بلاگ ما بخوانید.