همپلاک، مدیریت ساختمان در تلگرام

«همپلاک» محصول جدید باهمتا متولد شد. ماموریت این محصول کمک به مدیریت ساختمان و با تمرکز بر روی مشکلات پرداخت شارژ است.

مراحل استفاده از این محصول:

  1. مدیر ساختمان به ادرس بات همپلاک در تلگرام می‌رود و ساختمان خود را با معرفی شماره شبای بانکی (جهت واریز شارژها)، ثبت می‌کند.
  2. پس از ثبت ساختمان، امکان پرداخت آنلاین شارژ فراهم می‌شود و تنها نیاز است که گروه تلگرامی ساکنین به بات معرفی شود.
  3. به درخواست مدیر ساختمان، اطلاع‌رسانی‌های پرداخت شارژ به گروه تلگرامی ساکنین انجام می‌شود و ساکنین از طریق دکمه پرداختی که توسط همپلاک به گروه ارسال می‌شود به راحتی به درگاه پرداخت می‌روند و در بستر امن شاپرک پرداخت خود را انجام می‌دهند.
  4. به محض پرداخت، همپلاک به مدیر و ساکنین اطلاع می‌دهد.

پرداخت شارژ از این روش بسیار راحتتر از روش‌های دیگر مثل کارت به کارت است و پرداخت کننده رسید آنلاین دریافت می‌کنند و نگرانی برای گم شدن رسید‌ها وجود ندارد.

همچنین بلافاصله بعد از هر پرداخت، اطلاعات پرداخت کننده شامل نام و شماره واحد به مدیر ساختمان اعلام می‌شود و تمامی پرداخت‌ها بر اساس واحد و موضوع تفکیک شده است.

همپلاک گزارش‌های کاربردی از پرداخت‌ها در اختیار مدیر ساختمان قرار می‌دهد تا دیگر نیازی به چک کردن و دردسرهای صورتحساب‌ بانکی وجود نداشته باشد.

و در نهایت استفاده از این محصول هزینه‌ای برای ساختمان ندارد و درآمد باهمتا مانند مدل کارت به کارت از کارمزد تراکنش‌ها است.

امیدواریم بتوانیم با نظرات کاربران بهترین تجربه پرداخت شارژ را برای مدیران و ساکنین فراهم کنیم. برای استفاده از بات همپلاک به این صفحه بروید.

پانویس: اسم همپلاک توسط مشارکت شما و در مسابقه‌ای که برای این منظور بود انتخاب شد. برای مشاهده پیشنهادات و نتیجه انتخاب اسم، این پست بلاگ را بخوانید.