یک دستیار آنلاین برای فروش حرفه‌ای

پس از دریافت بازخوردهای زیاد از کاربران و شناخت نیازهای مختلف مشتریان در پرداخت آنلاین، محصولی تخصصی برای فروش آنلاین آماده کردیم.

«دستیار فروش» محصول جدید باهمتا و ماموریت آن فراهم کردن فرایند حرفه‌ای برای فروش آنلاین محصولات است.

مراحل استفاده از دستیار فروش:

  1. ابتدا باید به بات تلگرام دستیار فروش بروید و در آنجا به راحتی می‌توانید فروشگاه و محصولات خود را تعریف کنید.
  2. با تعریف هر محصول یک لینک اختصاصی برای آن محصول خواهید داشت که با گذاشتن آن بر روی وبسایت و یا شبکه‌های اجتماعی‌تان مانند تلگرام و اینستاگرام، مشتریان به راحتی می‌تواند از طریق آن اقدام به خرید و پرداخت آنلاین کنند.
  3. پس از هر سفارش، از جزییات آن مطلع می‌شوید و تمامی سفارشات را به صورت متمرکز در اختیار دارید.

فرقی نمی‌کند که کانال ارتباطی شما با مشتریان چه باشد. برای هر محصولی که تعریف می‌کنید یک لینک اختصاصی خواهید داشت که با قرار دادن آن در وبسایت و یا هر پلتفرم دیگری، مانند شبکه‌های اجتماعی، مشتری شما می‌تواند از طریق آن لینک خرید خود را انجام دهد.

امکانات متنوعی جهت پوشش نیازهای مختلف‌ مدیران فروشگاه در نظر گرفته شده است. تعریف عکس و متن محصول، موجودی، لینک بازگشت، اطلاعات دریافتی از خریدار، روش ارسال و گروه مدیریتی برای مدیریت چند نفره تنها بخشی از امکانات ارائه شده هستند.

توسط دستیار فروش، به گزارش‌های میزان فروش، سفارش‌ها، محصولات و مشتریان فروشگاه‌ دسترسی دارید تا با تحلیل و اطلاعات مناسب، کسب و کار خود را توسعه دهید.

پس از تعریف فروشگاه، می‌توانید از تمام این امکانات به مدت ۱۴ روز به صورت رایگان استفاده کنید تا با قابلیت‌های آن به خوبی آشنا شوید. پس از این مدت، برای هر سفارش به میزان ۱ درصد و تا سقف ۵ هزار تومان به عنوان کارمزد از مبلغ سفارشات شما کسر خواهد شد.

برای آشنایی و شروع کار با دستیار فروش به این صفحه بروید.

Photo by Ali Yahya on Unsplash