در ‌درآمد باهمتا شریک شوید

ماه گذشته، محصول جدید باهمتا با عنوان «دستیار فروش» معرفی شد. ماموریت این محصول فراهم کردن تجربه‌ای متفاوت و حرفه‌ای برای فروش و خرید آنلاین است.

در این مدت با فروشندگانی که از این محصول استفاده می‌کنند در تعامل بودیم و بر اساس نیازهای واقعی آنها محصولمان را پرورش دادیم. ضمن ادامه این تعامل در بخش فنی، قصد داریم در بخش بازاریابی نیز با علاقمندان در تعامل باشیم و درآمد این محصول را با آنها تقسیم کنیم. شما هم اگر علاقمند هستید، «دستیار فروش» را به فروشندگانی که می‌شناسید معرفی کنید و از درآمد حاصل از آن سهیم باشید. هرچه فروش آنها بیشتر، درآمد شما هم بیشتر.

کارمزد ما برای هر فروشی که از طریق «دستیار فروش» انجام شود، یک درصد از مبلغ تراکنش (و تا سقف ۵ هزار تومان) است. ما از فروشندگانی که شما معرفی می‌کنید نیز همین کارمزد را می‌گیریم، اما ۲۰٪ آن را به شما خواهیم پرداخت.

برای شروع همکاری کافیست وارد برنامه شوید و شبای حساب بانکی خود را جهت واریز کارمزدهای ۲۰ درصدی معرفی کنید. سپس در قسمت «کسب درآمد» یک لینک اختصاصی جهت ارسال و معرفی «دستیار فروش» به دیگران خواهید داشت. این لینک را برای دیگران ارسال کنید و یا بر روی وبسایت، کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام خود قرار دهید.

پس از این شما می‌توانید گزارش تعداد افرادی که با لینک شما فروشگاه ساخته‌اند و میزان درآمدی که کسب کرده‌اید را در هر لحظه در اختیار داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با «دستیار فروش» می‌توانید صفحه معرفی این محصول را ببینید. و برای ورود به برنامه به بات تلگرام @forush_robot بروید.

Photo by Tanalee Youngblood on Unsplash