وب‌پی(webpay) - درگاه پرداخت اینترنتی باهمتا

وب‌پی جدیدترین محصول باهمتا با هدف ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به کسب و کارهای آنلاین است. درخواست‌های کاربران و بررسی‌های انجام شده ما را به این نتیجه رسانید که محصولی ارزشمند برای پوشش نیاز‌های کاربران ارائه کنیم. درگاه پرداخت آنلاین باهمتا بر روی هرگونه کسب و کار آنلاین اعم از وبسایت و اپلیکیشن موبایل که فرآیند فروش و دریافت آنلاین پول از مشتری را پشتیبانی می‌کنند، قابل استفاده است.

مأموریت ما در درگاه پرداخت اینترنتی وب‌پی، ارائه تجربه عالی در پرداخت آنلاین برای کاربران است. نسخه اولیه معرفی شده است و امیدواریم با نظرات کاربران هر روز رشد کند و به محصولی بالغ و ایده‌آل برای استفاده کنندگان تبدیل شود.

صاحبان کسب و کار می‌توانند با استفاده از وب‌سرویس(API) معرفی شده و یا افزونه‌های موجود در سایت، این درگاه را بر روی پایگاه خود فعال کنند. تمامی تراکنش‌ها به صورت خودکار با حساب بانکی تعریف شده توسط مشتری تسویه می‌شود و گزارش‌های فروش و تسویه، در پنل قابل دسترس و مشاهده است.

مراحل فعالسازی درگاه پرداخت اینترنتی «وب‌پی»

  • مراجعه به صفحه وب‌پی(webpay)
  • ورود به پنل و ایجاد حساب کاربری در سرویس وب‌پی
  • ثبت اطلاعات فروشگاه و دریافت کلید الکترونیکی
  • دریافت افزونه مورد نیاز و یا راهنمای پیاده‌سازی وب‌سرویس(API)

راه‌اندازی و شروع به کار وب‌پی

پس از ساخت فروشگاه از طریق پنل، اطلاعات شما توسط شاپرک مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی که اطلاعات وارد شده صحیح باشد، درگاه شما تایید شده و آماده استفاده است.

گزارش وضعیت فروشگاه و تراکنش‌ها از طریق پنل وب‌پی در دسترس است و می‌توانید اطلاعاتی از قبیل وضعیت فعالیت درگاه، فروش روزانه و ماهانه، مبلغ تسویه شده، مبلغ در انتظار تسویه و سایر اطلاعات مورد نیاز را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنید.

با معرفی درگاه پرداخت اینترنتی «وب‌پی» به دیگران، کسب درآمد کنید

برای دریافت کارمزد و کسب درآمد از این روش، کافیست فردی که معرفی می‌کنید در زمان ثبت‌نام، شماره موبایل شما را به عنوان معرف وارد کند. در این شرایط از هر تراکنشی که از طریق درگاه پرداخت فرد معرفی شده توسط شما انجام می‌شود، ۲۰درصد از سهم کارمزد ما به شما خواهد رسید.

امیدواریم بتوانیم به کمک نظرات و پیشنهادهای شما همراهان عزیز، روزبه‌روز سرویس بهتر و کامل‌تری را ارائه دهیم. برای ارسال نظرات و سوالات خود از ایمیل پشتیبانی به آدرس info@bahamta.com استفاده کنید. برای شروع و یا آشنایی بیشتر به صفحه وب‌پی(webpay) مراجعه کنید.