ایستگاهِ آخر

باهمتا برای ما فراتر از یک محصول و کسب و کار بود. باهمتا برای ما فرصتِ یادگیری و آشنا شدن بود. یادگیریِ تجاربی که شخصیت ما را شکل داده و آشنا شدن با افرادی که بخشی از خانواده و وجود ما شده‌اند. و همین باعث شده مسیری که در این ۸ سال با شما آمدیم برای ما شگفت‌انگیز باشد.

شرایط اما به گونه‌ای رقم خورده که تصمیم گرفته‌ایم باهمتا را در این ایستگاه متوقف کنیم. این تصمیم نه از سر نا‌امیدی، که از واقع‌بینی است. برآوردِ ما از شرایط با انتظارات ما همخوانی ندارد و افقی برای یک فعالیت اقتصادی اثربخش و معنادار دیگر نمی‌بینیم.

شرایطِ سخت، تصمیم‌های سخت را می‌طلبد. و بستن باهمتا همان تصمیم سخت و دشوار ما بود. ولی امیدواریم به ققنوسی که از خاکستر برخیزد تا بتوانیم اندوخته‌هایی که این مسیر به ما هدیه داد را در شرایط و فضایی دیگر به کار بگیریم.

فعالیت باهمتا در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به پایان خواهد رسید و از شما خواهشمندیم تا پیش از این تاریخ فعالیت خود را در باهمتا متوقف کنید. تمامی تلاش خود را انجام خواهیم داد که انتقال شما کاربران محترم، با کمترین اختلال مواجه شود و برای تمام تعهداتمان به شما، تا آخرین لحظه خود را مسئول و پاسخگو می‌دانیم.

از کاربران عزیز، تیم همدل، سرمایه گذاران حرفه‌ای، رسانه‌ها، شرکت‌های همکار و رقیب و همه افرادی که به ما اعتماد داشتند و در این مسیر با ما همراه بودند، یاد و قدردانی می‌کنیم که قطعا اگر حمایت و همراهی شما نبود این مسیر طی نمی‌شد.

مدفن عشق جهانست اینجا
یک جهان عشق نهانست اینجا

دی ماه ۱۴۰۲

Photo by Cristina Gottardi on Unsplash